آخرین اخبار
کد مطلب: 125557
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري خبر داد
اعلام محدوديت‌هاي ترافيکي تعطيلات نوروز 97 در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1396/12/23 08:04:52
نمایش : 2328
مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري از اعلام محدوديت‌هاي ترافيکي تعطيلات نوروز 97 در استان خبر داد.
به گزارش سلام لرگان به نقل از روابط عمومي اداره کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري، احمد جمشيدي اظهار کرد: با توجه به حجم فزاينده سفر در تعطيلات نوروز 97 و به‌منظور افزايش ظرفيت تردد در محورهاي مواصلاتي، تسهيل در عبور و مرور و ارتقاي ضريب ايمني از تاريخ 24 اسفندماه جاري تا 17 فروردين ماه سال آينده محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هاي عبور و مرور اجرا خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه تردد انواع موتورسيکلت در ايام اجراي طرح نوروزي در تمامي آزادراه‌ها و بزرگ‌راه‌ها ممنوع است، افزود: تردد انواع تريلر و کاميون در محورهاي اصفهان-بروجن-لردگان-ايذه، لردگان-ياسوج و بالعکس از ساعت هفت صبح تا 24 در تاريخ‌هاي 28 و 29 اسفندماه جاري و يک، چهار، 10 و 14 فروردين‌ماه سال آينده ممنوع است.

مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري ادامه داد: تردد انواع تريلر و کاميون در محور ايذه-شهرکرد و بالعکس در تاريخ 25 و 29 اسفندماه‌جاري و چهار و 14 فروردين‌ماه سال آينده ممنوع است.

جمشيدي اضافه کرد: تردد کليه اتوبوس‌هاي راهيان نور در محور ايذه- شهرکرد و بالعکس از 28 اسفندماه جاري تا 17 فروردين‌ماه سال آينده ممنوع و مسير اهواز-انديمشک-خرم‌آباد-اليگودرز-اصفهان-شهرکرد به عنوان مسير جايگزين انتخاب شده است.

وي گفت: حمل و نقل محموله‌هاي ترافيکي که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در تمامي راه‌هاي اصلي برون‌شهري از ساعت هفت صبح 26 اسفندماه جاري تا ساعت هفت صبح روز پنجم فررودين‌ماه سال آينده و از ساعت هفت صبح روز نهم فروردين‌ماه سال آينده تا ساعت هفت صبح روز پانزدهم اين ماه ممنوع است.

 مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي چهارمحال و بختياري افزود: ورود و تردد کليه خودروهاي ترانزيت مواد سوختي در داخل استان  از ساعت هفت صبح 26 اسفندماه جاري تا ساعت هفت صبح روز 6 فررودين‌ماه سال آينده و از ساعت هفت صبح روز نهم فروردين‌ماه سال آينده تا ساعت هفت صبح روز پانزدهم اين ماه ممنوع است.

جمشيدي ادامه داد: تردد کاميون‌هاي حامل کود شيميايي در تعطيلات اسفندماه و نوروز به جز در تاريخ‌هاي 28 و 29 اسفندماه جاري و چهار، پنج، 12 و 13 فروردين ماه سال آينده با رعايت مقررات بلامانع است.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس